no-img
شبیه سازی MATLAB با eMATLAB.com

شبیه سازی مقاله Kernel collaborative face recognition - شبیه سازی MATLAB با eMATLAB.com


شبیه سازی MATLAB با eMATLAB.com
آخرین پروژه های اضافه شده ...
اطلاعیه های سایت

adsads

ادامه مطلب

ZIP
شبیه سازی مقاله Kernel collaborative face recognition
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آوریل 16, 2019
۵۰,۰۰۰ تومان

شبیه سازی مقاله Kernel collaborative face recognition


ترجمه فارسی مقاله کرنل (هسته) تشخیص چهره مشترک

ترجمه نام مقاله به فارسی:

ترجمه نام مقاله به انگلیسی:

کرنل (هسته) تشخیص چهره مشترک

کرنل (هسته) تشخیص چهره مشترک

کرنل (هسته) تشخیص چهره مشترک

چکیده

پژوهش های اخیر، اثربخشی نمایش خطی (یعنی نمایش پراکنده گروهی و نمایش مبتنی بر همکاری) برای تشخیص چهره و سایر مشکلات بصری را نشان داده است. با این وجود فرض نمایش خطی، روابط غیر خطی نمونه ها را در نظر نگرفته و استفاده از ویژگی های مختلف در رابطه با مقیاس های غیر خطی را محدود می کند. در مقاله حاضر، اطلاعاتی درباره طبقه بندی کننده های مبتنی بر ارائه غیر خطی و خطی ارائه می کنیم. در وهله اول، فرمول بندی کلی ای را که به عنوان نمایش مبتنی بر کرنل، شناخته می شود به منظور در برگرفتن چندین طبقه بندی کننده مبتنی بر نمایش موثر در یک چارچوب منسجم، ارائه می کنیم.

بر پایه این چارچوب، الگوریتم های دیگری را می توان با انتخاب توابع کرنل مناسب، عبارات تنظیم کننده و قیود اضافی توسعه داد. در وهله دوم در محدوده چارچوب پیشنهادی، یک الگوریتم ساده و در عین حال موثر را با منظم سازی l2 مربع توسعه داده و آن را بر تشخیص چهره با الگوهای باینری محلی و هم چنین کرنل هَمینگ اعمال می کنیم. چندین آزمایش را بر مجموعه داده های چهره Yale B تعمیم یافته، AR، چند PIE، PLOYO NIR و PLOYO HS، کینکت EURECOM و FERET انجام می دهیم.

نتایج آزمایشگاهی نشان می دهند که الگوریتم ما، در زمینه دقت و سرعت، به خصوص برای مسائل تشخیص چهره ای که مجموعه داده آموزشی آن ها، کوچک بوده و آکلوژن سنگین دارد، عملکرد مطلوبی را ارائه می کند. علاوه بر آن تلاش کرده ایم که توابع کرنل مختلف را با استفاده از اوزان متفاوت، به صورت افزودنی با یکدیگر ترکیب کنیم. نتایج ازمایشگاهی نشان می دهند که طرح ترکیب پیشنهادی می تواند، بهبودبخشی بیشتری را در زمینه دقت فراهم بیاورد.

m فایل های مربوط به شبیه سازی کامل مقاله در متلب

گزارش کار کامل

PDFمقاله انگلیسی

ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب

(ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)

 

سال ارائهELSEVIER 2015
گزارش کارکامل دارد
ترجمهدارد
پاورپوینتندارد
شبیه سازیام فایل matlab دارد

 

روش به کار گرفته شده در این مقاله، روش نمایش مشترک کرنل در سیستم تشخیص چهره می باشد که می تواند در مورد مسائل خطی و غیر خطی به کار گرفته شود. ابتدا فرمول کلی نمایش مشترک کرنل با طبقه بند کارامد معرفی می گردد. این روش قادر به جمع آوری ویژگی های خطی و غیر خطی می باشد. این روش شامل دو مرحله اصلی به منظور استخراج روابط خطی یعنی نمایش و طبقه بندی می باشد. که تصویر نمونه ابتدا با ضرایب کدینگ و به واسطه حداقل سازی تابع هدف خاصی نمایان می شود و سپس بر اساس این ضرایب طبقه بندی می گردد.

در ادامه الگوریتم نمایش مشترک کرنل می تواند با استفاده از توابع کرنل استخراج ویژگی های کارامد و متریک های غیرخطی را تسهیل کند که الگوریتم بر اساس انتخاب توابع کرنل مناسب، عبارات تنظیم سازی و قیود دیگر طراحی می گردد. در ادامه الگوریتم کارامد با مربع تنظیم l2  ارائه شده و یک ثابت تنظیم سازی تعریف می شود که باعث پایدار کردن ضرایب کدینگ می گردد. در نهایت این الگوریتم به سیستم تشخیص چهره با الگوهای باینری محلی و کرنل همینگ اعمال می شود. تجزیه و تحلیل نتایج با استفاده از نرم افزار متلب صورت می پذیرد.



شبیه سازی مقاله کرنل (هسته) تشخیص چهره مشترک شبیه سازی مقاله  Kernel collaborative face recognition  شبیه سازی مقاله کرنل (هسته) تشخیص چهره مشترک  شبیه سازی مقاله Kernel collaborative face recognition شبیه سازی مقاله پردازش تصویر با matlab, شبیه سازی مقاله Image Processing,  شبیه سازی مقاله Image Processing با متلب, شبیه سازی مقاله کرنل تشخیص چهره مشترک با MATLAB, شبیه سازی مقاله تشخیص چهره مشترک ,  تشخیص چهره, روش های کرنل,نمایش پراکنده, نمایش مبتنی بر همکاری

سایت ematlab.com سایت ایمتلب سایت ematlab.com سایت ایمتلب سایت ematlab.com سایت ایمتلب سایت ematlab.com سایت ایمتلب سایت ematlab.com سایت ایمتلب



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.