no-img
شبیه سازی MATLAB با eMATLAB.com

شبیه سازی نمونه برداری و بازسازی سیگنال آنالوگ - شبیه سازی MATLAB با eMATLAB.com


شبیه سازی MATLAB با eMATLAB.com
آخرین پروژه های اضافه شده ...
اطلاعیه های سایت

adsads

ادامه مطلب

ZIP
شبیه سازی نمونه برداری و بازسازی سیگنال آنالوگ
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
دسامبر 5, 2018
۱۴,۰۰۰ تومان

شبیه سازی نمونه برداری و بازسازی سیگنال آنالوگ


خلاصه:
نمونه برداری از یک سیگنال ، بسیار اهمیت داره و یکی از مهمترین مهمترین مسائل نیز در این زمینه مربوط به بازسازی سیگنال میشه که در این محصول به این موضوعات پرداخته شده است. شما می توانید با تهیه این محصول تسلط کامل بر نمونه برداری و بازسازی سیگنال آنالوگ داشته باشید.
شرح موضوع

نمونه برداری از سیگنال

در تجزیه و تحلیل سیگنال ها اصولاً سيگنال های زمان گسسته، به سیگنالهایی گفته می شود که با مشخص کردن مقدار سيگنال تنها در زمان های گسسته، که لحظه های نمونه برداری خوانده گفته می شوند، تعریف می گردد. آنالوگ به دیجیتالها وسایلی هستند که به دليل عملکرد خاصی که دارا هستند نياز به استفاده از عمل نمونه برداری دارند. معمولا فرکانس نمونه برداری باید از ۲ برابر فرکانس سیگنال بیشتر باشد تا عمل نمونه برداری به درستی صورت پذیرد.

بازسازی سیگنال

در خروجی مدار نگهدارنده مرتبه صفر یک فیلتری قرار داده می شود تا مجدد برای بازسازی سیگنال ، سیگنال اولیه به دست آید. دو مفهوم نمونه برداری از سیگنال آنالوگ و بازسازی سیگنال مفاهیم مهمی در تجزیه و تحلیل سیگنال ها به حساب می آیند که جزئیات آنها در کتاب تجزیه و تحلیل سیگنال و سیستم اوپنهایم وجود دارد و از ذکر جزیات آن صرفنظر می شود.

این محصول نیز نمونه برداری از سیگنال در متلب و بازسازی سیگنال آنالوگ را شامل می شود که شکل زیر کلیات شبیه سازی در متلب را نشان می دهد.

شبیه سازی نمونه برداری و بازسازی سیگنال آنالوگ

شبیه سازی نمونه برداری و بازسازی سیگنال آنالوگ

در این شبیه سازی فرکانس سیگنال ، فرکانس نمونه برداری ، دامنه حداکثر سیگنال ، تعداد بیتهای کوانتیزاسیون و فرکانس قطع فیلتر پایین گذر را وارد کرده و سپس خروجی ها نمایش داده می شود.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.