no-img
شبیه سازی MATLAB با eMATLAB.com

ترجمه مقاله Permanent Magnet Generator for Counter-Rotating Vertical Axis Micro-Wind Turbine


شبیه سازی MATLAB با eMATLAB.com
آخرین پروژه های اضافه شده ...
اطلاعیه های سایت

adsads

ادامه مطلب

ZIP
ترجمه مقاله Permanent Magnet Generator for Counter-Rotating Vertical Axis Micro-Wind Turbine
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
می 4, 2018
1859 kb
۱۵,۰۰۰ تومان

ترجمه مقاله Permanent Magnet Generator for Counter-Rotating Vertical Axis Micro-Wind Turbine


ترجمه مقاله Permanent Magnet Generator for Counter-Rotating Vertical Axis Micro-Wind Turbine از سایت تخصصی ایمتلب (Ematlab) دانلود کنید. 

قیمت : ۱۵۰,۰۰۰ ریال شناسه محصول : ۲۰۰۲۰۰ کلمه عبور همه فایلها : www.ematlab.com

دانلود رایگان مقاله انگلسی

عنوان فارسي : ژنراتور مگنت یا مغناطیسی دائمی برای ضد چرخش توربین میکرو- باد یا بادی کوچک محور عمودی

چکیده

این مقاله به طراحی با استفاده از دو تکنیک بهینه سازی برای یک ژنراتور مغناطیسی دائمی که در یک توربین کوچک بادی استفاده می شود، با اهمیت زیادی در عملکرد کلی سیستم تبدیل انرژی، می پردزاد. ژنراتور بادی کوچک پیشنهاد شده دارای دو نوع است و هر دو در جهت مخالف چرخش می یابند

۱- مقدمه

مسائل اقتصادی و زیست محیطی، دلایل اصلی توسعه سیستم های تولید برق تمیز، کارآمد، و نهایتا، سازگار با محیط زیست است. این مقاله به طراحی الکترومغناطیسی و تجزیه و تحلیل عناصر محدود از ماشین یا دستگاه مغناطیسی دائمی NdFeB شار شعاعی برای استفاده به عنوان ژنراتور مستقیم هدایت شده برای ضد چرخش توربین بادی کوچک محور عمودی می پردازد. طراحی خاصی از ژنراتور مغناطیسی دائمی (PMG) بوجود می آید که مشخصه آن این است که ماشین یا دستگاه قطعات لوازم مورد نیاز را نداشته و از این رو، دو آرماتور PMG (یکی با آهنرباهای دائمی و یکی با کویل) چرخش می یابد، اما در مقابل جهت ها.

اخیرا علاقه به توربین بادی عمودی محور (VAWT) در حال افزایش است (۱)، (۲) و برخی از محققان مطالعاتی در مورد نوع بالابر VAWT انجام داده اند که مزایای آن بر اساس استحکام جهت باد، طراحی ساده و هزینه های کم است. همچنین، VAWT  بیشتر برای مکان هایی با رژیم های کم سرعت باد مناسب است که در آن (توربین بادی محور افقی) HAWT می تواند بی ثمر باشد.

كلمات كليدي:  درایو مستقیم, تجزیه و تحلیل عناصر محدود, الگوریتم بهینه سازی ژنتیکی, ژنراتور مغناطیسی دائمی, تکنیک بهینه سازی نقشه برداری فضایی, سیستم های تبدیل انرژی باد.

 
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE
سال انتشار: ۲۰۱۷
تعداد صفحات انگليسي : ۶
تعداد صفحات فارسي : ۱۵
نوع فایل های ضمیمه : Pdf+Word
حجم فایل انگلیسی :۰٫۹۵۶ mb
حجم فایل فارسی : ۱٫۲۱۱ مگا بایت
 مقاله مهندسی برق با ترجمه

عنوان انگليسي : Permanent Magnet Generator for Counter-Rotating Vertical Axis Micro-Wind Turbine

Abstract

This paper approaches the design using two optimization techniques for a permanent magnet generator use din a micro-wind turbine, with a major importance on the overall performances of the energy conversion system. The proposed micro-wind generator has two armatures and both are rotating in opposite directions.

Keywords: Direct drive, finite element analysis, genetic optimization algorithm, permanent magnet generator, space mapping optimization technique, wind energy conversion systems.



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.