no-img
شبیه سازی MATLAB با eMATLAB.com

ترجمه مقاله A Microgrid Energy Management System for Inducing Optimal Demand Response


شبیه سازی MATLAB با eMATLAB.com
آخرین پروژه های اضافه شده ...
اطلاعیه های سایت

adsads

ادامه مطلب

ZIP
ترجمه مقاله A Microgrid Energy Management System for Inducing Optimal Demand Response
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
می 13, 2018
1226 kb
۱۴,۰۰۰ تومان

ترجمه مقاله A Microgrid Energy Management System for Inducing Optimal Demand Response


ترجمه مقاله   A Microgrid Energy Management System for Inducing Optimal Demand Response  از سایت تخصصی ایمتلب (Ematlab) دانلود کنید. 

قیمت : ۱۴۰,۰۰۰ ریال شناسه محصول : ۲۰۰۱۷۲ کلمه عبور همه فایلها : www.ematlab.com

دانلود رایگان مقاله انگلسی

عنوان فارسي     یک سیستم مدیریت انرژی میکروگرید برای القای پاسخ تقاضای بهینه

چکیده

این مقاله بر روی برنامه ی کاری بهینه ی یک میکروگرید که به شبکه ی قدرت متصل است، متمرکز است. ما یک مدل ریاضی برای محاسبه ی برنامه ی کاری بهینه ارائه کردیم که پاسخ تقاضا را هم در بر می گیرد. بهینه سازی برنامه ریزی صحیح برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد. مدل ما بار الکتریکی را در سه نوع در بر می گیرد: ثابت، قابل انتقال، و بارهای فعالیت کاربر. بار قابل انتقال یک نقش کلیدی در مدلسازی پاشخ تقاضا ایفا می کند. نتایج تجربی نشان می دهند که مدل پیشنهادی از الاستیسیتی تقاضا استفاده می کند و هزینه ی عملیاتی نهایی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. هم چنین تاثیرات عدم قطعیت در ژنراتورهای توزیع شده ی تجدیدپذیر بر روی برنامه ی کاری و هزینه ی کلی و نقش ذخیره کننده های انرژی برای بهبود الاستیسیتی تقاضا با توجه به بارهای فعالیت کاربر و برای حفظ توان در برابر قیمت بالا بررسی می شوند.

 

مقدمه

از آنجایی که سیستم توان الکتریکی به شبکه ی هوشمند تکامل پیدا می کند، مدیریت انرژی متمرکز توسط شبکه ی برق دیگر برای محیط کاری جدید با سیستم های جدیدی مثل منابع انرژی تجدیدپذیر، ژنراتورهای توزیع شده، خودروهای برقی و غیره کافی نیست. در این زمینه، میکروگرید یک مفهوم کلیدی برای تبدیل سیستم قدرت فعلی به شبکه ی هوشمند و تحقق ساختار کنترلی توزیع شده بر روی کارکرد سیستم قدرت است.

مطالعات بر روی میکروگرید عمدتا به دو گروه دسته بندی می شوند: یکپارچه سازی سیستم و عملیات. تحقیقات بر روی یکپارچه سازی سیستم با ساختن یک سیستم میکروگرید به عنوان یک ابزار تست یا به عنوان یک کاربرد واقعی متمرکز بر روی جنبه های الکترونیک قدرت و فناوری های مهندسی سیستم قدرت همراه  است.

کلمات کلیدی:  میکروگرید, بهینه سازی, پاسخ تقاضا, برنامه ریزی ذخیره, شبکه ی هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE
سال انتشار: ۲۰۱۱
تعداد صفحات انگليسي :۶
تعداد صفحات فارسي :۲۲
نوع فایل های ضمیمه : Pdf+Word
حجم فایل انگلیسی :۲٫۲۶ mb
حجم فایل فارسی :۰٫۸۳۳ مگا بایت
 مقاله مهندسی برق با ترجمه

عنوان انگليسي :  A Microgrid Energy Management System for Inducing Optimal Demand Response


Abstract

This paper focuses on optimal operation schedule of a Microgrid that is interconnected to the power grid. We develop a mathematical model to compute the optimal operation schedule that embodies demand response. Integer Programming optimization is used to this  end. Our model incorporates the electricity load into three types: fixed, transferable, and useraction loads. The transferable load plays a key role in molding demand response. Experimental results show that the proposed m del exploits the demand elasticity and significantly reduces the total operation cost. Also observed from the experiments are the impact of the uncertainty in renewable distributed generators on operation schedule and total cost and the role of power storages for enh ncing the demand elasticity with respect  to user-action loads and for reserving power against high price.

 Keywords:  microgrid, optimization, demand response, storage planning, smartgrid



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.